Rádi bychom naše zákazníky upozornili na možnost delší dodací doby vzhledem k situaci, která je nyní v ČR dopravci nestíhají,tudíž dodání se může pozdržet až o dva dny. Děkujeme za pochopení

Výměna těsnění předních koulí Suzuki Samurai

V dnešním článku se zaměříme na klasický problém vozů Suzuki Samurai a to tekoucí koule přední nápravy. Předem všem doporučuji při výměně těsnění zároveň vyměnit i přední ložiska kol a ložiska rejdového čepu.

K výměně potřebujeme: 

https://www.offroading.cz/kompletni-set-tesneni-prednich-kouli-loziska/

https://www.offroading.cz/lozisko-predni-samurai/

a pokud chcete opravu provést naprosto precizně tak i rejdové čepy/dohromady jsou na nápravě 4/:

https://www.offroading.cz/svisly-cep-samurai-jimny/

 

Tak dem na to:

 

1.Vypustíme olej z diferenciálu

 

 

2. Sundáme přední kolo a odmontujeme volnoběžkyIMG_20190823_150345

 

3.Demontujeme brzdový kotouč a třmen

 

4. Demontujeme segrovku na poolose a pojistný kroužek

 

5: Nyní se dostáveme k dmeontáži brzdového štítu, kde 4 šrouby zároveň drží držák brzdové třmenu

 

6. Po odstranění krytu brzd můžeme přejít k demontáži čepů, 4šrouby nahoře a 4 na dolní straně

 

7: Nyní demontujeme ze zadní stran samotné těsnění koule

 

8.Vyndáme ven těhlici

 

9.Vysunuteme a demontujeme poloosu

10. Vše důkladně vyčistíme a demontujeme stará ložiska

12:Vyjmeme starý simering poloosy

 

13.Provedeme výměnu hlavních kolových ložisek

 

 

To je všechno a opačným způsobem vše složíme.-)

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení